3-KOŁOWY MAXI SKUTER
Peugeot Metropolis to ciągła ewolucja. Nowe 13-calowe felgi uwydatniają sportowy wygląd Peugeot Metropolis, ale przede wszystkim poprawiają komfort i bezpieczeństwo jazdy. Mocny i praktyczny, wyjątkowy model, który możesz prowadzić na kategorię B*
METROPOLIS EURO 5
Odnowiony Metropolis w wersji EURO 5 już w sprzedaży!
Bezpieczeństwo bez kompromisów.
Francuscy projektanci i inżynierowi zadbali, by jazda była nie tylko wygodna, ale bardzo bezpieczna. I tak…
W standardzie Metropolis wyposażony jest w czujniki ciśnienia w oponach wraz ze specjalną ikonką na wyświetlaczu, światła do jazdy dziennej (DRL). Oprócz tego wygodne w użytkowaniu będą lusterka asferyczne bez martwych obszarów, hamulce wyposażone w system ABS oraz specjalny, opatentowany przez Peugeot system podwójnego przedniego zawiesznia.
Deska rozdzielcza w Metropolisie jest wyśmienicie zaprojektowana – czytelna, nawet gdy tylko rzucisz na nią okiem: Analogowy prędkościomierz i odwrócony obrotomierz to dwie główne części, ale pozycji na „zegarach” jest znacznie więcej:
Oś przednia DTW, czysta koncentracja technologii – to wyjątkowe prowadzenie i stabilność, dzięki czemu nowy silnik Peugeot 400i LFE może w pełni wykorzystać swój potencjał. Sprawdź, jak bezpiecznie i stabilnie możesz poruszać się z dwoma kołami z przodu!
Peugeot Metropolis to jedyny trójkołowy skuter wyposażony w technologię Daytime Running Light (DRL): 5 mocnych diod LED na przodzie pojazdu, które poprawiają widoczność w ruchu ulicznym. Wyjątkowa lekka konstrukcja, która zapewnia bezpieczeństwo wynikające z widoczności!
Oparty na rozwiązaniach Nissin dla zacisków i rozwiązaniu Continental’a dla modułu ABS, nowe hamowanie ABS Peugeot Metropolis jeszcze bardziej wydajne! W porównaniu do hamowania SBC (hamowanie synchroniczne) na drodze hamowania z 50h/h ten system jest o 23% bardziej skuteczny!
Peugeot Metropolis uruchamia ostrzeżenie hamowania awaryjnego, które automatycznie sygnalizuje potrzebę silnego spowolnienia, a tym samym pozwala uniknąć kolizji.
Regulowany w 3 pozycjach (Off / Urban / Sport), możesz dostosować do swoich potrzeb, stylu jazdy i warunków. System kontroli trakcji automatycznie włącza się w tryb miejski po uruchomieniu pojazdu.
Specjalnie wyprofilowane siedzisko dla kierowcy i pasażera, duży podest, profilowane obudowy, kierownica na właściwej wysokości – sam nie będziesz pewny, dlaczego tak dobrze Ci się go prowadzi!
Dla pasażera oprócz wyjątkowo wygodnej kanapy ułatwieniem będą rozkładane podnóżki i uchwyt za kanapą.
Intuicyjny, ponieważ bardzo zaawansowany.
Ekskluzywna sygnatura świetlna pod logotypem dla lepszej widoczności w ruchu, duże schowki, ukryte skrytki, regulowana szyba, komputer pokładowy LCD, kluczyk zapłonowy w trybie głośnomówiącym…
Peugeot Metropolis jest tak zaawansowany, jak łatwy w prowadzeniu.
Silnik – PowerMotion 400
Opracowany przez francuskich inżynierów i wyprodukowany we Francji. Nowy silnik o mocy 37 KM i momencie obrotowym 38,1 Nm oferuje najlepszą moc w swojej klasie. Wysoki, nisko zaprojektowany moment obrotowy jeszcze bardziej zwiększa przyjemność z jazdy. Dzięki technologii LFE* opartej na podwójnych łącznikach na łożyskach zmniejsza emisję hałasu i zużycie. Rezultatem jest wyjątkowa przyjemność z jazdy i łatwiejsze włączanie się do ruchu.
* z niskim tarciem
Wersja SW i GT
Od 2022 roku w ofercie również bardzo interesująca wersja SW – model ze zintegrowanym, powiększonym bagażnikiem tylnym, który obsługuje się za pomocą przycisku. Nowy bagażnik został zaprojektowany tak, aby razem wewnętrznym schowkiem idealnie wpasować się w pojazd jako całość – o pojemności aż 54 litrów może swobodnie pomieścić dwa kaski i otwiera się bez klucza, wystarczy naciśnięcie przycisku.
Wersja GT dzięki nowoczesnemu sportowemu wyglądowi, podwójnym regulowanym amortyzatorom gazowym, aluminiowej podłodze i kierownicy typu “naked”, nowy Peugeot Metropolis GT podkreśla swoją osobowość i zdecydowanie wyróżnia się z tłumu.
Peugeot Metropolis GT wyróżnia się sportowym wykończeniem, krótką, przyciemnianą szybą, przyciągającym oko kolorem Shark Grey i płaską podłogą wykończoną aluminium. Aby podkreślić jej atletyczny aspekt, wersję GT wyposażono w błyszczące, 13-calowe, czarne felgi aluminiowe o pomarańczowych krawędziach oraz kierownicę “naked“. Oznaczenie “GT” wygrawerowane na kierownicy oraz zmiana położenia przycisków hamulca postojowego i świateł awaryjnych dodatkowo podkreślają sportowy i dynamiczny wizerunek pojazdu.