METROPOLIS

39 390 39 990 

Wyczyść

3-KOŁOWY MAXI SKUTER

Peugeot Metropolis to ciągła ewolucja. Nowe 13-calowe felgi uwydatniają sportowy wygląd Peugeot Metropolis, ale przede wszystkim poprawiają komfort i bezpieczeństwo jazdy. Mocny i praktyczny, wyjątkowy model, który możesz prowadzić na kategorię B*

 

Bezpieczeństwo bez kompromisów.
Francuscy projektanci i inżynierowi zadbali, by  jazda była nie tylko wygodna, ale bardzo bezpieczna. I tak…
W standardzie Metropolis wyposażony jest w czujniki ciśnienia w oponach wraz ze specjalną ikonką na wyświetlaczu, światła do jazdy dziennej (DRL). Oprócz tego wygodne w użytkowaniu będą lusterka asferyczne bez martwych obszarów, hamulce wyposażone w system ABS oraz specjalny, opatentowany przez Peugeot system podwójnego przedniego zawiesznia.

 

 

Deska pod okiem
Deska rozdzielcza w Metropolisie jest wyśmienicie zaprojektowana – czytelna, nawet gdy tylko rzucisz na nią okiem: Analogowy prędkościomierz i odwrócony obrotomierz to dwie główne części, ale pozycji na „zegarach” jest znacznie więcej:
Informacja o włączonych kierunkowskazach, światłach długich, ABS, kontrolka oleju – to standard. Dalej robi się bardziej egzotycznie… Informacja o usztywnionym zawieszeniu, o otwartym schowku, o hamulcu postojowym – i oczywiście kontrola trakcji. nma ciekłokrystalicznym wyświetlaczu znajdziesz też informacje o poziomie paliwa, temperaturze, kilku osobnych trybach „przebiegu dziennego”, godzinę, średnie i aktualne spalanie, zasięg…
Sprytnym przyciskiem pod palcem wskazującym zmienisz tryb widoku przebiegu czy zmienisz tryb kontroli trakcji – ale z tym ostrożnie, ponieważ moc i moment Metropolisa mogą naprawdę zaskoczyć!
Podwójne koła uchylne z przodu (DTW)

Oś przednia DTW, czysta koncentracja technologii – to wyjątkowe prowadzenie i stabilność, dzięki czemu nowy silnik Peugeot 400i LFE może w pełni wykorzystać swój potencjał. Sprawdź, jak bezpiecznie i stabilnie możesz poruszać się z dwoma kołami z przodu!

Światło dzienne

Peugeot Metropolis to jedyny trójkołowy skuter wyposażony w technologię Daytime Running Light (DRL): 5 mocnych diod LED na przodzie pojazdu, które poprawiają widoczność w ruchu ulicznym. Wyjątkowa lekka konstrukcja, która zapewnia bezpieczeństwo wynikające z widoczności!

 

Hamowanie ABS

Oparty na rozwiązaniach Nissin dla zacisków i rozwiązaniu Continental’a dla modułu ABS, nowe hamowanie ABS Peugeot Metropolis jeszcze bardziej wydajne! W porównaniu do hamowania SBC (hamowanie synchroniczne) na drodze hamowania z 50h/h  ten system jest o 23% bardziej skuteczny!

Hulajnoga Metropolis RS 13 - Hulajnogi Peugeot

 

Zapłon ostrzeżeń podczas hamowania awaryjnego
Peugeot Metropolis uruchamia ostrzeżenie hamowania awaryjnego, które automatycznie sygnalizuje potrzebę silnego spowolnienia, a tym samym pozwala uniknąć kolizji.
Aktywne, gdy prędkość przekracza 50 km / h, gdy pojazd zwalnia powyżej 6 m.s-2 i wyłącza się, gdy hamowanie jest mniejsze niż 2,5 ms-2.

System kontroli trakcji (TCS)

Regulowany w 3 pozycjach (Off / Urban / Sport),  możesz dostosować do swoich potrzeb, stylu jazdy i warunków. System kontroli trakcji automatycznie włącza się w tryb miejski po uruchomieniu pojazdu.

 

 

 

Zaskoczysz się wygodą.
Specjalnie wyprofilowane siedzisko dla kierowcy i pasażera, duży podest, profilowane obudowy, kierownica na właściwej wysokości – sam nie będziesz pewny, dlaczego tak dobrze Ci się go prowadzi!

Dla pasażera oprócz wyjątkowo wygodnej kanapy ułatwieniem będą rozkładane podnóżki i uchwyt za kanapą.

 

 

Intuicyjny, ponieważ bardzo zaawansowany.
Ekskluzywna sygnatura świetlna pod logotypem dla lepszej widoczności w ruchu, duże schowki, ukryte skrytki, regulowana szyba, komputer pokładowy LCD, kluczyk zapłonowy w trybie głośnomówiącym…

Peugeot Metropolis jest tak zaawansowany, jak łatwy w prowadzeniu.

 

Silnik – PowerMotion 400
Opracowany przez francuskich inżynierów i wyprodukowany we Francji nowy silnik o mocy 37 KM i momencie obrotowym 38,1 Nm oferuje najlepszą moc w swojej klasie.  Wysoki, nisko zaprojektowany moment obrotowy jeszcze bardziej zwiększa przyjemność z jazdy. Dzięki technologii LFE* opartej na podwójnych łącznikach na łożyskach zmniejsza emisję hałasu i zużycie. Rezultatem jest wyjątkowa przyjemność z jazdy i łatwiejsze włączanie się do ruchu.

* z niskim tarciem

Wersje kolorystyczne

Dane techniczne

DANE TECHNICZNE

METROPOLIS 400 ABS Euro 4

NADWOZIE

RamaRurowa
ObudowaPolipropylen i ABS
Zawieszenie przódDwa niezależnie zawieszone koła DTW COCNEPT
Zawieszenie tył2 amortyzatory z tłumieniem olejowym regulowany 4 poz.
Opona przednia bezdetkowa2 x 110/70-13″
Opona tylna bezdetkowa140/70-14″
Koło przód13″
Koło tył14″
Hamulec przedniDwie tarcze Φ 230mm ABS*
Hamulec tylnyTarczowy Φ 240mm ABS*
Ilość miejsc2

SILNIK

Pojemność399 cm 3
Typ silnikaJednocylindrowy, czterosuwowy
Moc37 KM przy 7250 obr/min
Moment obrotowy38,1 Nm przy 5750 obr/min
ChłodzenieCiecz
SmarowanieMiska olejowa
RozrusznikElektryczny
Układ zasilaniaWtrysk paliwa EFI
ZapłonSterowany elektronicznie
SprzęgłoAutomatyczne
Przeniesienie napęduBezstopniowe automatyczne CVT
Zużycie paliwa (l/100km)3,9

WYMIARY I WAGA

Długość (mm)2152
Szerokość kierownicy (mm)775
Wysokość siedziska (mm)780
Rozstaw osi (mm)1500
Masa własna (kg)256
Poj. zbiornika paliwa l13,5

WYPOSAŻENIE

Schowek pod siedzeniem
poj. 1 kask integralnym + 1 kask JET
Haczyk bagażowy
Lusterka wsteczne Lewe i Prawe
Gniazdko 12V
Obręcze kół Aluminiowe

DODATKOWE AKCESORIA

bagażnik
kufer
oparcie pasażera
pokrowiec na pojazd
uchwyt telefonu
podest aluminiowy
podłogi

Akcesoria

Akcesoria METROPOLIS