TWEET

8 690 8 990 

Wyczyść

SPRYTNY MIEJSKI

Wyjątkowo użyteczny, silny, bezawaryjny – to główne atuty skutera Tweet, chociaż jest ich o wiele więcej! Solidny i dostępny w kilku przyjemnych wersjach kolorystycznych, co sprawia, że na miasto Tweet nadaje się doskonale. Prosta konstrukcja chłodzona powietrzem zapewnia wspaniałe osiągi przy bezproblemowej obsłudze i naprawie pojazdu.

 

Koła 16 „.
Duże 16-calowe koła Tweet zapewniają pewność na zakrętach, doskonałą stabilność i większy komfort na zdegradowanych powierzchniach. Niezaprzeczalny atut dla tych, którzy dużo poruszają się po mieście! Dużo łatwiej pokonywać z nimi poprzeczne nierówności, ponieważ doskonale je amortyzują.

 

Zintegrowane hamowanie SBC*
Hamowanie SBC – łatwo zauważysz!

Wszystko, co musisz zrobić, to uruchomić lewą dźwignię, aby jednocześnie zahamować tylnym i przednim kołem, z prawidłowym rozmieszczeniem siły hamowania. W przypadku hamowania awaryjnego użycie prawej dźwigni zwiększa moc hamulca przedniego.

* Koncepcja synchronicznego hamowania: połączenie hamowania Peugeot Motocycles

 

Podwójny amortyzator

Dużo nierówności? Poza dużymi kołami skuter Tweet jest też wyposażony w dwa tylne amortyzatory. Są regulowane w celu dostosowania poziomu elastyczności.

 

Kompaktowy i funkcjonalny.
Tweet ma ogromne zalety w mieście: wąziutka kierownica o szerokości 69cm połączona z piórkową wagą 100kg  sprawiają, że jest wyjątkowo łatwy w obsłudze. Ciasne wykręcanie z Tweetem to przyjemność! Z codzienną obsługą, taką jak stawianie na centralnej nóżce poradzą sobie osoby nawet mniejszej postury- Tweet jest doskonale wyważony.

Praktyczny.
Podróżuj łatwiej i bezpieczniej dzięki zamykanemu schowkowi w korpusie kierownicy, do którego schowasz podręczne drobiazgi. Haczyk bagażowy i płaska podłoga ułatwią Ci przewiezienie zakupów czy toreb, które nie zmieszczą się do schowka lub akcesoryjnego kuferka centralnego!

 

Korpus skutera jest znakomicie wyprofilowany, dzięki czemu odnajdą się na nim mniejsze i większe osoby. Dla tych ostatnich Peugeot zastosował jeszcze jeden trik: kluczyk łamany w stacyjce.

 

W schowku pod siedzeniem znajdzie się miejsce na kask typu jet oraz parę rękawiczek. Dodatkową przestrzeń możesz zyskać, kupując kuferek centralny. W Tweecie stelaż pod kuferek jest już w standardzie!

Wersje kolorystyczne

Dane techniczne

DANE TECHNICZNE

   TWEET 50 4T AC
NADWOZIE
Rama Rurowa
Obudowy Polipropylen i ABS
Zawieszenie przód Widelec teleskopowy hydrauliczny
Opona przednia bezdętkowa 90/80 – 16″ lub 110/70 – 16”
Opona tylna bezdętkowa 90/80 – 16”
Koło przód 16”
Koło tył 16”
Hamulce przedni Tarczowy fi 226 mm
Hamulec tylny Bębnowy fi 130 mm
Ilość miejsc 2
SILNIK
Pojemność 49 cm3
Typ silnika Jednocylindrowy, czterosuwowy
Moc 3,6 kM przy 7500 obr/min
Moment obrotowy 3,4 N.m przy 6500 obr/min
Chłodzenie Powietrzem przez wentylator
Smarowanie Miska oleju
 Rozrusznik  Elektryczny + nożny
Układ zasilania Gaźnik elektroniczny ECU – Dellorto
Zapłon Elektroniczny układ CDI
Sprzęgło Automatyczne
Przeniesienie napędu Bezstopniowe automatyczne CVT
Zużycie paliwa (L/100km) 2,6
WYMIARY I WAGA
Długość (mm) 2000
Szerokość kierownicy (mm) 690
Wysokość siedziska (mm) 770
Rozstaw osi (mm) 1330
Masa własna (kg) 100
Poj. zbiornika paliwa L 5,7
WYPOSAŻENIE
Schowek pod siedzeniem pojemność 1 kask JET, Schowek podręczny zamykany na klucz, Haczyk bagażowy, Lusterka wsteczne Lewe i Prawe, Obręcze kół Aluminiowe
AKCESORIA DODATKOWE
kufer, szyba, pokrowiec na pojazd – sprawdź ofertę w katalogu akcesoriów!

Akcesoria

Akcesoria Tweet PL