SPRYTNY MIEJSKI
Koła 16 „.
Duże 16-calowe koła Tweet zapewniają pewność na zakrętach, doskonałą stabilność i większy komfort na zdegradowanych powierzchniach. Niezaprzeczalny atut dla tych, którzy dużo poruszają się po mieście! Dużo łatwiej pokonywać z nimi poprzeczne nierówności, ponieważ doskonale je amortyzują.
Zintegrowane hamowanie SBC*
Hamowanie SBC – łatwo zauważysz!
Wszystko, co musisz zrobić, to uruchomić lewą dźwignię, aby jednocześnie zahamować tylnym i przednim kołem, z prawidłowym rozmieszczeniem siły hamowania. W przypadku hamowania awaryjnego użycie prawej dźwigni zwiększa moc hamulca przedniego.
* Koncepcja synchronicznego hamowania: połączenie hamowania Peugeot Motocycles
Podwójny amortyzator
Dużo nierówności? Poza dużymi kołami skuter Tweet jest też wyposażony w dwa tylne amortyzatory. Są regulowane w celu dostosowania poziomu elastyczności.
Kompaktowy i funkcjonalny.
Tweet ma ogromne zalety w mieście: wąziutka kierownica o szerokości 69cm połączona z piórkową wagą 100kg sprawiają, że jest wyjątkowo łatwy w obsłudze. Ciasne wykręcanie z Tweetem to przyjemność! Z codzienną obsługą, taką jak stawianie na centralnej nóżce poradzą sobie osoby nawet mniejszej postury- Tweet jest doskonale wyważony.
Praktyczny.
Podróżuj łatwiej i bezpieczniej dzięki zamykanemu schowkowi w korpusie kierownicy, do którego schowasz podręczne drobiazgi. Haczyk bagażowy i płaska podłoga ułatwią Ci przewiezienie zakupów czy toreb, które nie zmieszczą się do schowka lub akcesoryjnego kuferka centralnego!
Korpus skutera jest znakomicie wyprofilowany, dzięki czemu odnajdą się na nim mniejsze i większe osoby. Dla tych ostatnich Peugeot zastosował jeszcze jeden trik: kluczyk łamany w stacyjce.
W schowku pod siedzeniem znajdzie się miejsce na kask typu jet oraz parę rękawiczek. Dodatkową przestrzeń możesz zyskać, kupując kuferek centralny. W Tweecie stelaż pod kuferek jest już w standardzie!