TWEET

8 690 8 990 

Wyczyść

SPRYTNY MIEJSKI

Wyjątkowo użyteczny, silny, bezawaryjny – to główne atuty skutera Tweet, chociaż jest ich o wiele więcej! Solidny i dostępny w kilku przyjemnych wersjach kolorystycznych, co sprawia, że na miasto Tweet nadaje się doskonale. Prosta konstrukcja chłodzona powietrzem zapewnia wspaniałe osiągi przy bezproblemowej obsłudze i naprawie pojazdu.

 

Koła 16 „.
Duże 16-calowe koła Tweet zapewniają pewność na zakrętach, doskonałą stabilność i większy komfort na zdegradowanych powierzchniach. Niezaprzeczalny atut dla tych, którzy dużo poruszają się po mieście! Dużo łatwiej pokonywać z nimi poprzeczne nierówności, ponieważ doskonale je amortyzują.

 

Zintegrowane hamowanie SBC*
Hamowanie SBC – łatwo zauważysz!

Wszystko, co musisz zrobić, to uruchomić lewą dźwignię, aby jednocześnie zahamować tylnym i przednim kołem, z prawidłowym rozmieszczeniem siły hamowania. W przypadku hamowania awaryjnego użycie prawej dźwigni zwiększa moc hamulca przedniego.

* Koncepcja synchronicznego hamowania: połączenie hamowania Peugeot Motocycles

 

Podwójny amortyzator

Dużo nierówności? Poza dużymi kołami skuter Tweet jest też wyposażony w dwa tylne amortyzatory. Są regulowane w celu dostosowania poziomu elastyczności.

 

Kompaktowy i funkcjonalny.
Tweet ma ogromne zalety w mieście: wąziutka kierownica o szerokości 69cm połączona z piórkową wagą 100kg  sprawiają, że jest wyjątkowo łatwy w obsłudze. Ciasne wykręcanie z Tweetem to przyjemność! Z codzienną obsługą, taką jak stawianie na centralnej nóżce poradzą sobie osoby nawet mniejszej postury- Tweet jest doskonale wyważony.

Praktyczny.
Podróżuj łatwiej i bezpieczniej dzięki zamykanemu schowkowi w korpusie kierownicy, do którego schowasz podręczne drobiazgi. Haczyk bagażowy i płaska podłoga ułatwią Ci przewiezienie zakupów czy toreb, które nie zmieszczą się do schowka lub akcesoryjnego kuferka centralnego!

 

Korpus skutera jest znakomicie wyprofilowany, dzięki czemu odnajdą się na nim mniejsze i większe osoby. Dla tych ostatnich Peugeot zastosował jeszcze jeden trik: kluczyk łamany w stacyjce.

 

W schowku pod siedzeniem znajdzie się miejsce na kask typu jet oraz parę rękawiczek. Dodatkową przestrzeń możesz zyskać, kupując kuferek centralny. W Tweecie stelaż pod kuferek jest już w standardzie!

Wersje kolorystyczne

Dane techniczne

DANE TECHNICZNE

  TWEET 50 4T AC
NADWOZIE
RamaRurowa
ObudowyPolipropylen i ABS
Zawieszenie przódWidelec teleskopowy hydrauliczny
Opona przednia bezdętkowa90/80 – 16″ lub 110/70 – 16”
Opona tylna bezdętkowa90/80 – 16”
Koło przód16”
Koło tył16”
Hamulce przedniTarczowy fi 226 mm
Hamulec tylnyBębnowy fi 130 mm
Ilość miejsc2
SILNIK
Pojemność49 cm3
Typ silnikaJednocylindrowy, czterosuwowy
Moc3,6 kM przy 7500 obr/min
Moment obrotowy3,4 N.m przy 6500 obr/min
ChłodzeniePowietrzem przez wentylator
SmarowanieMiska oleju
 Rozrusznik Elektryczny + nożny
Układ zasilaniaGaźnik elektroniczny ECU – Dellorto
ZapłonElektroniczny układ CDI
SprzęgłoAutomatyczne
Przeniesienie napęduBezstopniowe automatyczne CVT
Zużycie paliwa (L/100km)2,6
WYMIARY I WAGA
Długość (mm)2000
Szerokość kierownicy (mm)690
Wysokość siedziska (mm)770
Rozstaw osi (mm)1330
Masa własna (kg)100
Poj. zbiornika paliwa L5,7
WYPOSAŻENIE
Schowek pod siedzeniem pojemność 1 kask JET, Schowek podręczny zamykany na klucz, Haczyk bagażowy, Lusterka wsteczne Lewe i Prawe, Obręcze kół Aluminiowe
AKCESORIA DODATKOWE
kufer, szyba, pokrowiec na pojazd – sprawdź ofertę w katalogu akcesoriów!

Akcesoria

Akcesoria Tweet PL