TWEET

9 990 10 490 

Wyczyść

SPRYTNY MIEJSKI

Wyjątkowo użyteczny, silny, bezawaryjny – to główne atuty skutera Tweet, chociaż jest ich o wiele więcej! Solidny i dostępny w kilku przyjemnych wersjach kolorystycznych, co sprawia, że na miasto Tweet nadaje się doskonale. Prosta konstrukcja chłodzona powietrzem zapewnia wspaniałe osiągi przy bezproblemowej obsłudze i naprawie pojazdu.

 

Koła 16 „.
Duże 16-calowe koła Tweet zapewniają pewność na zakrętach, doskonałą stabilność i większy komfort na zdegradowanych powierzchniach. Niezaprzeczalny atut dla tych, którzy dużo poruszają się po mieście! Dużo łatwiej pokonywać z nimi poprzeczne nierówności, ponieważ doskonale je amortyzują.

 

Zintegrowane hamowanie SBC*

Hamowanie SBC – łatwo zauważysz!

Wszystko, co musisz zrobić, to uruchomić lewą dźwignię, by jednocześnie zahamować tylnym i przednim kołem. System zadba o prawidłowe rozmieszczenie siły hamowania. W przypadku hamowania awaryjnego użycie prawej dźwigni zwiększa moc hamulca przedniego.

* Koncepcja synchronicznego hamowania: połączenie hamowania Peugeot Motocycles

 

Podwójny amortyzator
Dużo nierówności? Poza dużymi kołami skuter Tweet posiada też dwa tylne amortyzatory i są regulowane w celu dostosowania poziomu elastyczności.

 

Kompaktowy i funkcjonalny.
Tweet 125 ma ogromne zalety w mieście: wąziutka kierownica o szerokości 69cm połączona z piórkową wagą 109kg  sprawiają, że jest wyjątkowo łatwy w obsłudze. Ciasne wykręcanie z Tweetem to przyjemność! Z codzienną obsługą, jak stawianie na centralnej nóżce poradzą sobie osoby nawet mniejszej postury. Tweet jest doskonale wyważony!

Praktyczny.

Podróżuj łatwiej i bezpieczniej dzięki zamykanemu schowkowi w korpusie kierownicy, do którego schowasz podręczne drobiazgi. Haczyk bagażowy i płaska pogłoda ułatwią Ci przewiezeinie zakupów czy toreb, które nie zmieszczą się do schowka lub akcesoryjnego kuferka centralnego!

 

Korpus skutera jest znakomicie wyprofilowany. Wygodnie odnajdą się na nim i mniejsze, i większe osoby. Dla tych ostatnich Peugeot zastosował jeszcze jeden trik: kluczyk łamany w stacyjce.

 

W schowku pod siedzeniem znajdzie się miejsce na kask typu jet oraz parę rękawiczek. Dodatkową przestrzeń możesz zyskać, kupując kuferek centralny. W Tweecie stelaż pod kuferek jest już w standardzie!

Sprawdź kolekcję i dane techniczne w zakładkach na górze strony!

Wersje kolorystyczne

Dane techniczne

 

DANE TECHNICZNE

 TWEET 125
NADWOZIE 
RamaRurowa
ObudowyPolipropylen i ABS
Zawieszenie przódWidelec teleskopowy hydrauliczny 30mm
Zawieszenie tył2 amortyzatory z tłumieniem olejowym
Opona przednia bezdętkowa90/80 – 16″ lub 110/70 – 16”
Opona tylna bezdętkowa110/70 – 16”
Koło przód16”
Koło tył16”
Hamulce przedniTarczowy Ø 226 mm
Hamulec tylnyTarczowy Ø 226 mm
Ilość miejsc2
SILNIK 
Pojemność124,6 cm3
Typ silnikaJednocylindrowy, czterosuwowy
Moc10,5 KM przy 7500 obr/min
Moment obrotowy 9,2 N.m przy 7000 obr/min
ChłodzeniePowietrzem
SmarowanieMiska oleju
RozrusznikElektryczny
Układ zasilaniaWtrysk elektroniczny EURO 4
ZapłonElektroniczny układ CDI
SprzęgłoAutomatyczne
Przeniesienie napęduBezstopniowe automatyczne CVT
WYMIARY I WAGA
Długość (mm)2000
Szerokość kierownicy (mm)690
Wysokość siedziska (mm)770
Rozstaw osi (mm)1330
Masa własna (kg)109
Poj. zbiornika paliwa L5,7
WYPOSAŻENIE
Schowek pod siedzeniem poj. 1 kask JET
Lusterka wsteczne Lewe i Prawe
Obręcze kół Aluminiowe
Mocowanie bagażnika pod kuferek centralny

Akcesoria

Akcesoria Tweet