TWEET

9 990 10 490 

Wyczyść
SKU: brak Kategorie: , Tagi: , , , , , ,

SPRYTNY MIEJSKI

Wyjątkowo użyteczny, silny, bezawaryjny – to główne atuty skutera Tweet, chociaż jest ich o wiele więcej! Solidny i dostępny w kilku przyjemnych wersjach kolorystycznych, co sprawia, że na miasto Tweet nadaje się doskonale. Prosta konstrukcja chłodzona powietrzem zapewnia wspaniałe osiągi przy bezproblemowej obsłudze i naprawie pojazdu.

 

Koła 16 „.
Duże 16-calowe koła Tweet zapewniają pewność na zakrętach, doskonałą stabilność i większy komfort na zdegradowanych powierzchniach. Niezaprzeczalny atut dla tych, którzy dużo poruszają się po mieście! Dużo łatwiej pokonywać z nimi poprzeczne nierówności, ponieważ doskonale je amortyzują.

 

Zintegrowane hamowanie SBC*

Hamowanie SBC – łatwo zauważysz!

Wszystko, co musisz zrobić, to uruchomić lewą dźwignię, by jednocześnie zahamować tylnym i przednim kołem. System zadba o prawidłowe rozmieszczenie siły hamowania. W przypadku hamowania awaryjnego użycie prawej dźwigni zwiększa moc hamulca przedniego.

* Koncepcja synchronicznego hamowania: połączenie hamowania Peugeot Motocycles

 

Podwójny amortyzator
Dużo nierówności? Poza dużymi kołami skuter Tweet posiada też dwa tylne amortyzatory i są regulowane w celu dostosowania poziomu elastyczności.

 

Kompaktowy i funkcjonalny.
Tweet 125 ma ogromne zalety w mieście: wąziutka kierownica o szerokości 69cm połączona z piórkową wagą 109kg  sprawiają, że jest wyjątkowo łatwy w obsłudze. Ciasne wykręcanie z Tweetem to przyjemność! Z codzienną obsługą, jak stawianie na centralnej nóżce poradzą sobie osoby nawet mniejszej postury. Tweet jest doskonale wyważony!

Praktyczny.

Podróżuj łatwiej i bezpieczniej dzięki zamykanemu schowkowi w korpusie kierownicy, do którego schowasz podręczne drobiazgi. Haczyk bagażowy i płaska pogłoda ułatwią Ci przewiezeinie zakupów czy toreb, które nie zmieszczą się do schowka lub akcesoryjnego kuferka centralnego!

 

Korpus skutera jest znakomicie wyprofilowany. Wygodnie odnajdą się na nim i mniejsze, i większe osoby. Dla tych ostatnich Peugeot zastosował jeszcze jeden trik: kluczyk łamany w stacyjce.

 

W schowku pod siedzeniem znajdzie się miejsce na kask typu jet oraz parę rękawiczek. Dodatkową przestrzeń możesz zyskać, kupując kuferek centralny. W Tweecie stelaż pod kuferek jest już w standardzie!

Sprawdź kolekcję i dane techniczne w zakładkach na górze strony!

Wersje kolorystyczne

Dane techniczne

 

DANE TECHNICZNE

  TWEET 125
NADWOZIE  
Rama Rurowa
Obudowy Polipropylen i ABS
Zawieszenie przód Widelec teleskopowy hydrauliczny 30mm
Zawieszenie tył 2 amortyzatory z tłumieniem olejowym
Opona przednia bezdętkowa 90/80 – 16″ lub 110/70 – 16”
Opona tylna bezdętkowa 110/70 – 16”
Koło przód 16”
Koło tył 16”
Hamulce przedni Tarczowy Ø 226 mm
Hamulec tylny Tarczowy Ø 226 mm
Ilość miejsc 2
SILNIK  
Pojemność 124,6 cm3
Typ silnika Jednocylindrowy, czterosuwowy
Moc 10,5 KM przy 7500 obr/min
Moment obrotowy  9,2 N.m przy 7000 obr/min
Chłodzenie Powietrzem
Smarowanie Miska oleju
Rozrusznik Elektryczny
Układ zasilania Wtrysk elektroniczny EURO 4
Zapłon Elektroniczny układ CDI
Sprzęgło Automatyczne
Przeniesienie napędu Bezstopniowe automatyczne CVT
WYMIARY I WAGA
Długość (mm) 2000
Szerokość kierownicy (mm) 690
Wysokość siedziska (mm) 770
Rozstaw osi (mm) 1330
Masa własna (kg) 109
Poj. zbiornika paliwa L 5,7
WYPOSAŻENIE
Schowek pod siedzeniem poj. 1 kask JET
Lusterka wsteczne Lewe i Prawe
Obręcze kół Aluminiowe
Mocowanie bagażnika pod kuferek centralny

Akcesoria

Akcesoria Tweet